Net so terloops…

Net vir die fun…sien hier onder…en dis overall, nie net in ons kategorie nie!

 

44 ChumpStyle

ChumpStyle is your online source for all that is awesome on the web today, anything from videos, pictures, nights out, crazy stories, to current affairs.
| by ChumpStyle
45 East Coast Radio Consumerwatch

ECR’s Consumerwatch Blog with Wendy Knowler
| by Immedia
46 Shuga’s Blogiwood

My (sometimes off) thoughts on SA Television, music, ummm….everything that has to do with “celebrities” actually. Don’t you just lurve them?!
| by Brown Shuga
47 Die Werf

Kom kuier, drink ‘n dop, praat bollie, word geskok, lag uit die maag en maak goeie vriende regoor die land! Kom kekkel en skrop – nes jy wil!!
| by Die Werf
48 Tech Leader

The M&G Online technology opinion platform
| by Vincent Maher
49 Beautiful Women

Health and beauty cannot be separated from each other. How healthy and beauty you are, is reflected in your habits, your fitness levels, what you eat, what you think of yourself, and, what you are!
| by Woman
50 Fromtheold.com

Swiss army knife of the internet
| by fromtheold
51 Jacaranda FM’s Just Plain Breakfast Blog

Jacaranda FM’s Breakfast Blog
| by Immedia

8 Responses

  1. Mooi en baie baie geluk.

    Ek gaan nou huistoe. My versuip in my depro oor hierie trek etc en sien dalkies Maandag

  2. Dis nie net geluk vir my nie Phibbs…dis vir ammal wat ‘n hand gehad het in Die Werf sedert 5 Junie 2008!

  3. Hieha!! Nou’t ons rede om te party!!

  4. Hei julle, greet bietjie my sussie “koeksister se suster” sy’s ‘n nuweling op die blog en voel vreeslik uit.

  5. Wa’s sy? koeksister

  6. lekker aand julle🙂

  7. Pagoda ek sal beslis Die Werf gaan try , ek hoor die blog skop-gat en al wat `n sterfling is wil daar gaan comment.Hulle se die mense daar is soos familie..

    Beautifull Woman sal my ook gereeld sien.

  8. Was ‘n skerp comment tot en met daai laaste sin! Toe vlie die skerpgeid by die venster uit en ek jaag self agter daai ene aan! LMGA!

Leave a Reply

