Die Brein wanted sex with Phibbie

        

 Die Brein wanted to have sex with Phibbie in his office, 

 but she belonged to someone else…

  One day, Die Brein got so frustrated that he went up to

 her and said, “I’ll give you a R 1000.00 if you let me have

 sex  with you. But Phibbie said NO.

  Die Brein said, “I’ll be fast. I’ll throw the money on

 the floor, you bend down, and I’ll be finished by the

 time you pick it up. “

  She thought for a moment and said that she would have

 to consult her husband… So she called her

 husband and told him the story.

  Her husband says, “Ask him for  R2000.00, pick up the money very fast , 

 he won’t even be able to get his pants down.”

  So she agrees and accepts the proposal. Half an hour goes by,

 and her husband  is waiting for Phibbie to call.

  Finally, after 45 minutes, her husband calls and asks what happened.

  She responded, ” THE BASTARD USED COINS!!”

 

 Lesson: Always consider a business proposal from Die Brein

 in its entirety before agreeing to it and getting screwed.

 

 

15 Responses

  1. Brein, ek’t nou baie lekker gelag, dit is ‘n wenner, gebruik volgende keer, kopspelde ……..🙂

  2. Patches dis `n goeie idee, fokkit sal dit nie help om `n poppie te maak wat soos Robert Mugabe lyk nie en dit met spelde op plekke te steek nie?

  3. ‘n Cool ene, my vrou het haar klaar gelag!

  4. Vielen dank aan Mevrou Pagoda.

  5. Cheapskate, ek sou R5,000 aangebied het.😆

  6. bwhahahahahahahahhahahahaha ek moet jou tien uit tien gee vir oorspronklikheid, maar tussen my en jou ek sou gebuk het virrie R10.00. bwhahahahahahahahahahahahahahahahhaaha

  7. Dalk for free ook. hiehiehiehiehiehiehiehie.

  8. Cool Phibbie cool.

  9. oi oi oi oi oi

  10. hiehiehiehiehie. Nie oor ek desperate issie Pagoda, maar ek wil sien of dit waar is wat sy letter se

  11. Pagoda het jy gesien hoe ene AMF op gister se comments ons aanvat op Bosparra.Die ou se naam AMF staan glo vir Anus Met Fratte.Bwa ha ha ha.

  12. Brein…kom weer? Watter post? Ek wil gaan check!

  13. Brein – ek het ook gesien. Het jy gesien ondertoe het Fokk julle wekom geheet op daai post?

    Hehe Phibbs – nee man, jy moes meer gevra het dan kon jy darem ‘n kwart van jou trek betaal het…

  14. bwhahahahhahahahahahahahhahahahaha

  15. Pagoda net na jou en my comments oor Paul McCartney se vrou.

Leave a Reply

