Ouens, waar is die possies?

Mmmmmm?

😦

7 Responses

  1. Skies man Pagodatjie, ek sokkel om tyd te kry.

  2. Whhahaha…. Annie hoe voel daai boude?? Pagoda jou bietjie “geraps”?

  3. Tensy jy een wil he oor trek, mans, k@ffetjies en honne moet jy my maar vir eers laat gaan dat ek recover. hiehiehiehiehie. Fokkit maar eks moeg getrek en eks noggie eers uit my huis uit nie.

  4. Lekker word ons oor die vingers getik🙂 sorry Pagoda

  5. hehe…moenie dat my vrou hoor ek raps vreemde boude nie!

  6. hehehe…

  7. You naughty boy you

Leave a Reply

