Black hurricanes

Black hurricanes….Well, it appears our African-American friends have found yet something else to be pissed about. A black congresswoman (this would be Sheila Jackson Lee, of Houston), reportedly complained that the names of hurricanes are all Caucasian sounding names. She would prefer some names that reflect African-American culture such as Chamiqua, Tanisha, Latisha, Shaqueal, and Jamal.

I am NOT making this up! She would also like the weather reports to be broadcast in ‘language’ that street people can understand because one of the problems that happened in New Orleans was, that black people couldn’t understand the seriousness of the situation, due to the racially biased language of the weather report. I guess if the weather person says that the winds are going to blow at 140+ MPH, that’s too hard to understand.
I can hear it now: A weatherman in New Orleans says… ‘Wazzup, mutha-fukkas! Hehr-i-cane Chamiqua be headin’ fo’ yo ass like Leroy on a crotch rocket! ‘Bitch be a category fo’! So, turn off dem chitlins, grab yo’ chirren, leave yo crib, and head fo’ de nearest FEMA office fo yo FREE shit!’

By ons sal dit seker Hurricane Manto wees!

12 Responses

  1. Hehe, goeie een Annie.😆

    Hoe klink Hurricane Beauty vir jou?

    “Apartheid is alive and well in all 4 corners of the world”
    – ek weet nie wie de hel het dit gesê nie

  2. Hehehe Annie.

    Of Hurricane Precious of Gift, ag nee…

    Ja Koeksister, dis oral.

  3. My huistegnikus se naam is Nurse! Kan julle glo? Hurricane Nurse…

    Daai Beauty en Precious enes is kostelik!

  4. Whaha Annie, Nurse?? Verstaan nie hoe kom hulle aan sulke snaakse name nie.

    Die HR manager by my man se maatskappy se naam is “Picture”. Ek belowe. Ek het my amper dood gelag vir daai een… Shame! Hoe kan ‘n mens ernstig met ‘n persoon gesels as hy homself voorstel as “Hi, my name is Picture”….??

  5. Picture jou nou dit heh?

    Ek het nou die dag met een gepraat wat se naam Granny is, en sy’s bloedjonk, spreek dit uit grênnie. Eish

  6. Het julle daai orkaan gesien!!!! Dit was a beauty!
    Al my precious was daarmee weggevat…

  7. lmga!!!😆

  8. Ja Amerika se voorouers het kak ingevoer, maar dis sekerlik al drie honderd jaar gelede en steeds kan jy nie die bos uit hulle uithaal nie.

    Of wat van Hurricane INNOCENT! Baie van hulle se name is mos onskuldig.

  9. Shame. Hel as dit nou al is waaroor Sheila Jackson kan kla! Nogal snaaks dat die verwoestende hurricanes nie wel African-American name het nie!

  10. Innocent en Precious! Dis baie snaaks!

    Weer jy demoerin hulle is so min African-American soos my pappegaai! Meeste van hulle was nog nooit eers naby Afrika nie. Jy kan nie terugval op jou oer-oer-voorouers nie. Ons sê nie ons is European South African of Europese Afrikaners nie, of nog beter. My oupa-grootjie was ‘n rou Italianer (my ma se van was Bianchina) en my nooiensvan was Otto (so pa is van Duitse afkoms). So, dan is ek seker Italian-German-South African! hehehe

  11. Julle ouens moet lekker naweek hou. Ons gaan vanaand Groet die Grotman kyk. Sien nogal uit. En dan kry ons pelle vir die res van die naweek. So ek is bevrees ek gaan dalk nie kan inloer nie. Ingilsman gaan terug Maandag so dan sal dinge weer kalmer wees. Eish, soek Salusa 45

  12. Lekker naweek hou Annie😉

Leave a Reply

