Vir jou volgende kareoke

SING IT GIRLS!!!

At first I was afraid, I was petrified.
When you said you had 10 inches, Lord I almost died!
But I’d spent so many years just waiting for a man that long, that
I grew strong, and I knew that I could take you on…
But there you are, another lie,
I was ready for a Big Mac and you’ve brought me a French fry!
I should have known that it was bulls***t, just a sad pathetic dream
Should have known there was no Anaconda lurking in those
Jeans!

Go on now go! , Walk out the door,
Don’t you promise me 10 inches, then turn up with only 4!
Weren’t you a brat to think I wouldn’t find you out!?
Don’t you know we’re only joking when we say size don’t count??!!

[Chorus]

I will survive! I will survive!
Cuz as long as I have batteries,
My sex life’s gonna thrive!
I will always have good sex,
With a handful of latex!
I will survive! I will survive! Hey! Hey!

It took all my self control not to laugh out loud,
When I saw your little weiner standing tall and proud!
But to hell with your ego and to hell with all your needs,
Now I’m saving all my lovin’ for a cordless multispeed!

[Chorus]

I will survive! I will survive!
Cuz as long as I have batteries,
My sex life’s gonna thrive!
I will always have good sex,
With a handful of latex!
I will survive! I will survive! Hey! Hey!

Moet nie jok nie, ek weet julle saam gesing! LMGA!😀

11 Responses

  1. Hehe, baie goed Pagoda😆

  2. pagoda, hie hie, goed gedoen, wat het geword van neverending story 13 Aug ek sien julle sê niks meer daar nie, dit was so lekker om te lees, kom aan julle.

  3. Bytjie…hierbo se geskryf is iets wat per email opgedaag het.

    EK beplan om teen 15H00 ‘n update te plaas vir Hall of Fame en ook Werfetter van die maand vir September 2008.

    Dan wil ek vanaand almal se responses neem en die storie aanmekaar sit en hom weer oopmaak vir comments! Watch this space!

  4. Whahaha…. ek het nou heerlik uit volle bors gesing.

  5. Jy is ‘n lekker stoutgat. Hoe gaan dit by die hospitaal?

  6. Jong, ek het nou een van die girls wat by my werk en kan sing die liedjie laat sing en dankie ek het my lag vir die dag ingekry. Tien uit tien vir jou!!

  7. Hehe! Laat sy dit record…as reik dit uit!

    My pa is steeds in ICU, het gisteraand ‘n tragea gekry…pyp in die keel.
    Is steeds “uit”, sal hom by die naweek probeer bybring.

  8. Sjoe, minder lekker Pagoda. Jy is ‘n sterk mens dat jy net bly lag

  9. Ten inches as hy hom dubbel vou.

  10. Ek is seker. ‘n Ou met so ‘n karakter het niks klein aan hom nie

Leave a Reply

