Emoticons

29 Responses

  1. Cool, hier is ‘n hele paar wat ek nog nie gebruik het nie!

  2. Bly ek kon lig werp op die situasie!

  3. Maak mense te veel foute? Of raak jy verveeld met die al ge-๐Ÿ˜‰

  4. 8)
    ๐Ÿ™‚ jy kon ๐Ÿ’ก werp op die situasie :l:

  5. โ—

  6. Smart! Ek hoop nie jy gee om nie – maar ek het vir die frsutreerde parras die link op Bosparra gesit. As dit offend – sorry!

  7. Gee nie om nie, Sharpshoot! Whatever die mystery op WordPress opklaar vir almal!

  8. Now what do you know! Mr Green werk! Hehe…oftewel๐Ÿ˜€

  9. Ek wil net gou toets, want ek dog ek is vreeslik oulik en toe wou die ene nie werk nie. :surprise:

  10. ๐Ÿ˜ฏ En toe werk hy nie. Hoekom nie?

  11. :surprise:

  12. ๐Ÿ˜€ nee lyk my daardie en wili werki

  13. Hy werk๐Ÿ˜ฎ

  14. Dog…dalk het die “coders” hom verkeerd ge-code! Met ‘n Z plaas van S…smaak my WP het ‘n drol inni drinkwater

  15. Nou hoe het jy hom gemaak Emil? ๐Ÿ˜ฎ

  16. *hoor ‘n stem oor die interkom*

    Pull in …pull in….pull into the emoticon testing centre!

  17. Ooohh, OK! Met die middelste ene, die dubbelpunt-o! ๐Ÿ˜Ž

  18. Ek is ook๐Ÿ˜ฎ

  19. ๐Ÿ˜ก

  20. En sommer nog ene, dankie Pagoda!!
    8)

  21. Cool. Thanx Pagoda. ๐Ÿ˜›

  22. and yet still there is no snotskieter neusgrou emoticon vir 007 nie! Shucks!

    Wil ‘n IT boffin nie vir ons die emoticons van MXIT ook kuberiseer nie?
    ๐Ÿ˜‰

  23. Ag fanx Pagoda:mrgreen:

  24. Nou kan ons vir mekaar gesigte trek :surprise:

  25. Hie-hie, Annie, jy moet mooi lees. Daai surprise ene werk nie. Probeer die ene met die dubbelpunt-o (o = kleinletter o) ๐Ÿ˜ฎ

Leave a Reply

